Bc. Tomáš Pánek

Diplomová práce

Instagram marketing ve vybrané společnosti

Instagram marketing for selected company
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Instagram a jejím cílem je analyzovat efektivitu využití této sítě pro marketingové účely na příkladu vybrané společnosti. V teoretické části se zabývá úvodem do problematiky marketingu na internetu a blíže popisuj princip a fungování Instagramu. Praktická část se věnuje popisu aktivit společnosti Queens na této síti. Data pro praktickou část byla získána …více
Abstract:
This thesis analyses the efficiencies of Instagram marketing, demonstrated through studying the activities of a selected company to understand user behaviour. The theoretical part discusses social media marketing with an emphasis on the principles of Instagram and its features. The research part describes in detail the activities of a selected company called Queens, an e-shop selling streetwear and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní