Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie – Barbora Zubaľová
Barbora Zubaľová
Bakalářská práce
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
Misleading advertising us unfair proceedings
Abstract:
The goal of this work is gathering of theoretical information on misleading advertising and deceptive advertising subsequent comparison with the other facts of unfair competition. The first part contains theoretical basis for economic and unfair competition. The second part is devoted itself misleading advertising and its regulation. There is first analysis of the very concept of advertising under …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je zhromaždenie teoretických informácií o klamlivej reklame a následná komparácia klamlivej reklamy s ostatnými skutkovými podstatami nekalej súťaže. V prvej časti je vymedzený teoretický základ hospodárskej a nekalej súťaže. Druhá časť je venovaná samotnej klamlivej reklame a jej právnej úprave. Analyzovaný je tu najprv samotný pojem reklama podľa zákona o reklame a následne …víceKlíčová slova
Hospodárska súťaž nekalá súťaž klamlivá reklama klamlivosť reklama údaj spotrebiteľ súťažiteľ generálna klauzula ochrana skutková podstata zodpovednosť reklamná agentúra Competition unfair competition misleading advertising indication consumer competitor General clause protection facts responsibility advertising agency
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t86if/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Tatiana Kubincová
- Oponent: JUDr. Tomáš Abel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
Kristína Beníčková -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Nekalá súťaž
Ľubomíra Urbanová -
Klamavá reklama
Lucie Cukrová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková