Bc. Valeriya Khvedynich

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing communication as a factor of life style forming
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci jako faktoru formování životního stylu. Práce je zaměřena na to, jak marketingová komunikace může ovlivnit životní styl člověka. Nejvíce pozornosti věnuji reklamě a životnímu stylu. Hlavním cílem mé prace je zjistit, zda lidé důvěřují reklamě a zda se domnívají,že marketingová komunikace má vliv na formování životního stylu. Teoretická část obsahuje …více
Abstract:
This Bachelor thesis pursues marketing communication as a life-style forming factor. The paper is focused on how marketing communications influence one’s life-style. The main focus is on the advertising and the life-style. The main aim of my paper is to find out, whether people trust the advertising and whether they reckon that marketing communication has an influence on the forming of the life-style …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní