Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel – Bc. Otakar Rákosník
Bc. Otakar Rákosník
Master's thesis
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
The mood in society and their influence on consumer behavior
Abstract:
Závěrečná práce se zabývá vlivem nálady na spotřební chování obyvatel. První část práce shrnuje poznatky o náladě, vysvětluje její formování a vztah ke spotřebě. Nálada je ovlivněna vnitřními i vnějšími faktory, jejichž vliv je v práci popsán. V této části je také popsán proces a jednotlivé složky marketingového výzkumu a vztah marketingu k spotřebnímu chování zákazníka. Druhá část práce obsahuje výběr …moreAbstract:
The thesis deals with the influence of the mood on consumption behavior of the population. The first part summarizes the knowledge of the mood, explains its formation and its relation to consumption. Mood is influenced by internal and external factors whose impact is described in the work. This section also describes the process and individual steps of marketing research and the relationship of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uwhei/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2018
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum : Rozhodovací kritéria u studentů SPŠS, Gymnázia Jaroslava Heyrovského a SHŠ v Praze pro studium na VŠ
Jana Jindráková -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM – marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM - marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM – marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Rozhodovací kritéria pro studenty středních škol při výběru VŠ - marketingový výzkum
Alena Viktorinová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Iveta Mužíková