Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel – Bc. Otakar Rákosník
Bc. Otakar Rákosník
Diplomová práce
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
The mood in society and their influence on consumer behavior
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá vlivem nálady na spotřební chování obyvatel. První část práce shrnuje poznatky o náladě, vysvětluje její formování a vztah ke spotřebě. Nálada je ovlivněna vnitřními i vnějšími faktory, jejichž vliv je v práci popsán. V této části je také popsán proces a jednotlivé složky marketingového výzkumu a vztah marketingu k spotřebnímu chování zákazníka. Druhá část práce obsahuje výběr …víceAbstract:
The thesis deals with the influence of the mood on consumption behavior of the population. The first part summarizes the knowledge of the mood, explains its formation and its relation to consumption. Mood is influenced by internal and external factors whose impact is described in the work. This section also describes the process and individual steps of marketing research and the relationship of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwhei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum : Rozhodovací kritéria u studentů SPŠS, Gymnázia Jaroslava Heyrovského a SHŠ v Praze pro studium na VŠ
Jana Jindráková -
Rozhodovací kritéria pro studenty středních škol při výběru VŠ - marketingový výzkum
Alena Viktorinová -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM - marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM – marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Rozhodovací kritéria zájemců o studium MBA pro volbu MBA programu VŠEM – marketingový výzkum
Martina Glettniková -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Iveta Mužíková