Vývoj marketingové komunikace pro dentální kliniku EsthetX v rychle se měnícím prostředí digitálního marketingu – Václav Kopecký
Václav Kopecký
Bachelor's thesis
Vývoj marketingové komunikace pro dentální kliniku EsthetX v rychle se měnícím prostředí digitálního marketingu
The development of marketing communication for EsthetX Dental Clinic in the rapidly changing environment of digital marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu tradičních marketingových nástrojů používaných zubní klinikou EsthetX Dental Clinic, posuzuje jejich efektivitu a navrhuje úpravy v rámci moderního digitálního marketingu. V teoretické části jsou vysvětleny základy klasické marketingové komunikace před érou digitálního marketingu a popsány aktuální trendy digitálního marketingu. Praktická část se věnuje současné …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on analyzing traditional marketing tools used by EsthetX Dental Clinic, assessing their effectiveness, and proposing adjustments within the context of modern digital marketing. The theoretical part explains the basics of classic marketing communication before the digital marketing era and describes current trends in digital marketing. The practical section addresses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Martin Peška, Mgr. Bc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÝ, Václav. \textit{Vývoj marketingové komunikace pro dentální kliniku EsthetX v~rychle se měnícím prostředí digitálního marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/m8tuoz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dílčí strategie podniku
Denisa Poláčková -
Komunikační strategie společnosti ADM pro americký trh
Barbora Davidová -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Analyza vybranych rizik pro mestskou cast Prahy 4
Kamila Drapalova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analyza exprese vybranych genů využitelnych jako markery oxidativního poškození u rostlin
Zuzana HORÁKOVÁ