Bc. Lukáš Hnilička

Diplomová práce

Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí

Development of HbbTV Platform as an Instrument for Commercial TV's Marketing Communication
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit aktuální situaci HbbTV jako nového média typu. Určit jeho pozici v marketingovém mixu a zhodnotit jako nástroj výkonnostního marketingu. Popsat vztah vůči ostatním média typům a jeho konkurence schopnost. Práce by měla zodpovědět otázku, zda je právě HbbTV (internet v televizi) nástrojem televizních stanic pro zvýšení on-line investice na úkor duopolu Google - Facebook …více
Abstract:
Goal of this thesis is to evaluate HbbTV technology current position as it stands as new me-dium-type. Then, define its current position in the marketing mix and evaluate it as a perfor-mance marketing tool. Last, describe the relation between HbbTV and other media and its competitiveness. This paper shall answer the question, whether HbbTV (internet in TV) is a tool for TV broadcasters in order to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hnilička, Lukáš. Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace