Kultura školy ve vztahu k celkovému počtu žáků a žákyň. – Zuzana Elišková
Zuzana Elišková
Diplomová práce
Kultura školy ve vztahu k celkovému počtu žáků a žákyň.
School culture and climate in relation to number of pupils.
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Kultura školy ve vztahu k celkovému počtu žáků a žákyň je porovnání kultury dvou škol, které se výrazně liší počtem žáků. Teoretická část se věnuje historii škol, umístění v rámci města, personálnímu a žákovskému obsazení, materiální vybavenosti, pojetí školních vzdělávacích programů a celkovému klimatu škol. Dále je v práci rozveden ppojem kultury školy. Praktická část …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Zkušenost učitelů 1. stupně základní školy s žáky s dyskalkulií
Katka ŠMIHULOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva