Kultura školy ve vztahu k celkovému počtu žáků a žákyň. – Zuzana Elišková
Zuzana Elišková
Master's thesis
Kultura školy ve vztahu k celkovému počtu žáků a žákyň.
School culture and climate in relation to number of pupils.
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Kultura školy ve vztahu k celkovému počtu žáků a žákyň je porovnání kultury dvou škol, které se výrazně liší počtem žáků. Teoretická část se věnuje historii škol, umístění v rámci města, personálnímu a žákovskému obsazení, materiální vybavenosti, pojetí školních vzdělávacích programů a celkovému klimatu škol. Dále je v práci rozveden ppojem kultury školy. Praktická část …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5272
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Reader: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Zkušenost učitelů 1. stupně základní školy s žáky s dyskalkulií
Katka ŠMIHULOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights