Lucie Lázinková

Bakalářská práce

Cílený employer branding v prostředí FMCG společnosti

Targeted employer branding in the FMCG company environment
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou employer brandingu cíleného na generaci mileniálů. Cílem bakalářské práce je zmapovat současný stav employer brandingu zaměřeného na generaci mileniálů studujících ekonomické obory jakožto zdrojů pro absolventské programy a stáže v prostředí FMCG společnosti. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy spojené s tématem employer brandingu, nástroji a trendy HR …více
Abstract:
This work deals with the issue of employer branding targeted at the generation of millennials. The aim of the bachelor's thesis is to map the current state of employer branding focused on the generation of millennials studying in economics, as resources for graduate programs and internships in the FMCG environment of the company. The theoretical part clarifies the basic concepts associated with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Zdeňka Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80539