Lucie Lázinková

Bachelor's thesis

Cílený employer branding v prostředí FMCG společnosti

Targeted employer branding in the FMCG company environment
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou employer brandingu cíleného na generaci mileniálů. Cílem bakalářské práce je zmapovat současný stav employer brandingu zaměřeného na generaci mileniálů studujících ekonomické obory jakožto zdrojů pro absolventské programy a stáže v prostředí FMCG společnosti. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy spojené s tématem employer brandingu, nástroji a trendy HR …more
Abstract:
This work deals with the issue of employer branding targeted at the generation of millennials. The aim of the bachelor's thesis is to map the current state of employer branding focused on the generation of millennials studying in economics, as resources for graduate programs and internships in the FMCG environment of the company. The theoretical part clarifies the basic concepts associated with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2020
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Zdeňka Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80539