Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu – Bc. Róbert Motúz
Bc. Róbert Motúz
Bakalářská práce
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Psychology of Communication in Instore Marketing
Abstract:
The main purpose of this study was to investigate the level of quality of communication between the seller and buyer. The results of the research, which was conducted by a mystery shopping method and a survey, were evaluated and used to create a sample of innovation proposal which function is to improve in-store communication. This innovation is about creating an informant in a retail store who would …víceAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce bolo získanie informácií o úrovni kvality komunikácie predávajúceho so zákazníkom. Výsledky výskumu, ktorý bol uskutočnený pomocou metódy mystery shopping a dotazníku boli vyhodnotené a použité na vytvorenie návrhu inovácie, ktorej úlohou je zlepšenie komunikácie maloobchodnej predajne so zákazníkom. Táto inovácia spočíva vo vytvorení pracovnej pozície informátora v …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e1bm7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace