Martina Dočekalová

Bakalářská práce

Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment

Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá pohled učitelů základní školy na začlenění a vy-užití technologií ve výuce, která využívá principy formativního hodnocení. Teoretická část práce nejdříve představuje pojem formativní hodnocení a jeho hlavní strategie. Uvádí přínosy jednotlivých strategií a možnosti je-jich využití ve výuce. Dále se věnuje tématu technologie a popisu někte-rých aplikací, které používá skupina …více
Abstract:
The bachelor thesis examines primary school teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment. The theoretical part of the thesis first introduces the concept of formative assessment and its main strategies. It presents the benefits of each strategy and the possi-bilities of using them in teaching, then goes on to discuss the topic of technology and describes some applications …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedoucí: M.A. Christopher Williams
  • Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta