Předcházení poruchám učení u dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí vyrůstajících v dětském domově – Bc. Blanka Horáková
Bc. Blanka Horáková
Master's thesis
Předcházení poruchám učení u dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí vyrůstajících v dětském domově
Preventing learning disorders in children from a socioculturally disadvantaged environment growing up in chidrenś homes
Abstract:
Diplomová práce se zabývá screeningem a následnou reedukací zjištěných deficitů dílčích funkcí dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí vyrůstajících v dětském domově v období jednoho školního roku.Abstract:
The subject of this thesis is screening and subsequent reeducation of identified functional deficits in children from socioculturally disadvantaged environment growing up in children's homes in the course of one academic year.Keywords
sociokulturně znevýhodněné prostředí předškolní věk školní zralost poruchy komunikačních schopností deficity dílčích funkcí specifické poruchy učení reedukace socioculturally disadvantaged environment preschool age educational maturity communication disorders functional deficits specific learning disorders reeducation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ho18m/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2009
- Supervisor: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Blanka. \textit{Předcházení poruchám učení u dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí vyrůstajících v dětském domově} Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/m9911f/. [cit. 2024-03-28].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Didaktická práce s žáky v sociokulturně znevýhodněném prostředí
Denisa Šepsová -
Školní zralost romských dětí pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Petra Pomališová -
Strategie rozvoje komunikačních kompetencí a sociální inkluze žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Martina Syrová -
Vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka PALÁČKOVÁ -
Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí
Ivanka GRACÍKOVÁ