Předcházení poruchám učení u dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí vyrůstajících v dětském domově – Bc. Blanka Horáková
Bc. Blanka Horáková
Diplomová práce
Předcházení poruchám učení u dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí vyrůstajících v dětském domově
Preventing learning disorders in children from a socioculturally disadvantaged environment growing up in chidrenś homes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá screeningem a následnou reedukací zjištěných deficitů dílčích funkcí dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí vyrůstajících v dětském domově v období jednoho školního roku.Abstract:
The subject of this thesis is screening and subsequent reeducation of identified functional deficits in children from socioculturally disadvantaged environment growing up in children's homes in the course of one academic year.Klíčová slova
sociokulturně znevýhodněné prostředí předškolní věk školní zralost poruchy komunikačních schopností deficity dílčích funkcí specifické poruchy učení reedukace socioculturally disadvantaged environment preschool age educational maturity communication disorders functional deficits specific learning disorders reeducation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ho18m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Blanka. \textit{Předcházení poruchám učení u dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí vyrůstajících v dětském domově}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/m9911f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Didaktická práce s žáky v sociokulturně znevýhodněném prostředí
Denisa Šepsová -
Strategie rozvoje komunikačních kompetencí a sociální inkluze žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Martina Syrová -
Školní zralost romských dětí pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Petra Pomališová -
Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Michaela SKŘIVÁNKOVÁ