Vliv Tréninku fonematického uvědomění dle D. B ELkonina na školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Iva BEDNÁŘOVÁ
Bc. Iva BEDNÁŘOVÁ
Master's thesis
Vliv Tréninku fonematického uvědomění dle D. B ELkonina na školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Influence of phonemic awarness training by Elkonin on school maturity and readiness of childern whit special education needs
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá vliv tréninku fonematického uvědomění na školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole dle § 16 odst 9 ŠZ. V diplomové práci jsou rozebrány jednotlivé percepčně - kognitivní schopnosti a dovednosti důležité pro školní zralost a připravenost před zahájením povinné školní docházky. Výzkumné šetření je uchopeno prostřednictvím kvalitativního …viacAbstract:
These master theses examine and evaluate the influence of the phonemic awareness training on school maturity and readiness of children with special educational needs in kindergarten. The diploma thesis analyzes particular perceptual-cognitive abilities and skills important for school maturity and readiness prior the start of compulsory school attendance. The research uses qualitative design closely …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kristýna Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDNÁŘOVÁ, Iva. \textit{Vliv Tréninku fonematického uvědomění dle D. B ELkonina na školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/m9cd86/.
Jak správně citovat práci
BEDNÁŘOVÁ, Iva. Vliv Tréninku fonematického uvědomění dle D. B ELkonina na školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Tvořivě technické činnosti v mateřské škole dle ročního odobí
Kristýna DOVČIAKOVÁ -
Předmatematická gramotnost v prostředí mateřské školy zřízené dle § 16 odstavce 9 zákona č. 561/2004 Sb.
Veronika BERANOVÁ -
Komparace výchovných postupů mateřských škol dle edukační filozofie
Ivana SKALOVÁ -
Výroba šablon pro pracovní činnosti dle obsahu RVP PV a dispozici 22. mateřské školy Plzeň
Tereza VOJVODÍKOVÁ -
Analýza rozvoje fonematického uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči dle metodiky Elkonina
Soňa Dočekalová -
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová -
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
Táňa PISKLÁKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva