Seriózní hry a gamifikace ve vzdělávání – Lukáš Nešpor
Lukáš Nešpor
Master's thesis
Seriózní hry a gamifikace ve vzdělávání
Serious games and gamification in education
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje využití her a herních mechanismů ve vzdělávání. Práce tvoří ucelený přehled o možnostech výuky za pomoci her se zaměřením na serious games a gamifikaci v oblasti obchodu. Praktická část diplomové práce se zabývá návrhem deskové hry pro manažery a ekonomy.Keywords
serious games
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Karel Mls, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Kamila Štekerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Využití zážitkové pedagogiky v hodinách hry na flétnu
Adéla Maděryčová -
Využití didaktické hry ve výuce českého jazyka
Jana Venzarová -
Návrh, realizace a zhodnocení celotáborové hry založené na učení zážitkem
Jitka Vaňková -
Aktivizační hry pro výuku ve včelařských kroužcích
Veronika Šebková -
Hry v zážitkové pedagogice a sociální role ve skupině
Martina Trnková -
Vliv volnočasových aktivit na psychické odpoutání od práce a používání ICT k pracovním účelům při použití gamifikace
Dominik Hrabec -
Gamifikace s využitím digitálních technologií na druhém stupni základních škol
Václav Gladiš -
Využití gamifikace v marketingové simulační hře
Viktor Goldman
Názov
Vložil
Vložené
Práva