Online marketing a jeho využití v Klicperově divadle – Bc. Judita Ouhrabková
Bc. Judita Ouhrabková
Bachelor's thesis
Online marketing a jeho využití v Klicperově divadle
Online Marketing and its Use in Klicpera Theatre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití online marketingových nástrojů v neziskových organizacích, konkrétně v obecně prospěšné společnosti Klicperovo divadlo. V první, teoretické, části jsou představeny pojmy z oblasti internetového marketingu. Uvedeny jsou statistické informace o používání internetu v České republice a také zde jsou představeny vybrané nástroje online marketingu a jejich využití …moreAbstract:
The Bachelor Thesis deals with the use of online marketing tools in non-profit organizations, particularly in the Klicpera Theater Public Service Company. In the first, theoretical, part of the thesis, the online marketing concepts are introduced. Moreover, the statistical information about the use of the Internet in the Czech Republic is provided together with the chosen online marketing tools and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10336
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Tereza Otčenášková, BA
- Reader: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OUHRABKOVÁ, Judita. \textit{Online marketing a jeho využití v Klicperově divadle}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/m9llv4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Sociální sítě a sociální vztahy u dospívajících
Eliška Koblihová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights