Bc. Jaroslava Fůsová

Bakalářská práce

Role a přínosy elektronických kontaktních míst Czech POINT v systému eGovernment ČR

The Role and Benefits of Electronic Point of Contact in Czech POINT in the eGovernment System of the Czech Republic
Anotace:
I když počátky reforem a modernizace veřejné správy v Evropě jsou spojeny se sedmdesátými léty dvacátého století, pro rozvoj informačních technologií v systému veřejné správy se stává nejvýznamnější etapa, která byla zahájena na počátku devadesátých let a trvá až do dnešních dnů. Veřejné zpřístupnění internetu a počítačů se odrazilo i v oblasti veřejné správy. Využití informačních systémů a technologií …více
Abstract:
Although the beginnings of reforms and the modernization of public administration in Europe are linked to the 1970s, the development of information technology in the public administration system is becoming the most important stage that began in the early 1990s and lasts to the present day. Public access to the Internet and computers was also reflected in public administration. The use of information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: JUDr. Tereza Jonáková
  • Oponent: PaedDr. Václav Netolický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní