Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií – Mária Kováčiková
Mária Kováčiková
Bachelor's thesis
Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií
The Influence of Online Marketing to People of Different Ages
Abstract:
Témou bakalárskej práce je vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na definovanie pojmov marketing a online marketing. V tejto časti sú popísané zmeny v súčasnom marketingu, online marketingové nástroje, definovanie 5 okruhov online marketingových nástrojov a užívateľ internetu. Ku koncu tejto časti …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the influence of online marketing to people of different ages. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining the terms marketing and online marketing. This section describes the changes in current marketing, online marketing tools, defining 5 areas of online marketing tools and the Internet user. In the end of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁČIKOVÁ, Mária. \textit{Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/m9opa1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kováčiková, Mária. Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies in Administration
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online marketing ve vybraném oboru
Markéta Novotná