Bc. Radek Lunda

Master's thesis

Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně

Suitable marketing tools on social network sites for the promotion of cultural events in Brno
Anotácia:
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz definovat a navrhnout vhodnou kombinaci marketingových nástrojů na sociálních sítích (Facebook a Instagram) k propagaci kulturních událostí ve městě Brně. Zvláštní pozornost je v práci věnována především metrikám „počet zhlédnutí“ a „dosah“ na stránkách sociálních sítí Facebook a Instagram. Příspěvkům propagovaných na těchto platformách a způsobům …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to define and propose a suitable combination of marketing tools on social network sites (Facebook and Instagram) to promote cultural events in Brno. Particular attention is focused on "number of views" and "reach" metrics on Facebook and Instagram social networking sites. Posts promoted on these platforms and the ways in which these results improve by organic or paid way of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management