Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně – Bc. Radek Lunda
Bc. Radek Lunda
Diplomová práce
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
Suitable marketing tools on social network sites for the promotion of cultural events in Brno
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz definovat a navrhnout vhodnou kombinaci marketingových nástrojů na sociálních sítích (Facebook a Instagram) k propagaci kulturních událostí ve městě Brně. Zvláštní pozornost je v práci věnována především metrikám „počet zhlédnutí“ a „dosah“ na stránkách sociálních sítí Facebook a Instagram. Příspěvkům propagovaných na těchto platformách a způsobům …víceAbstract:
The aim of the thesis is to define and propose a suitable combination of marketing tools on social network sites (Facebook and Instagram) to promote cultural events in Brno. Particular attention is focused on "number of views" and "reach" metrics on Facebook and Instagram social networking sites. Posts promoted on these platforms and the ways in which these results improve by organic or paid way of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yksdo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Webové stránky jako marketingový nástroj malých stavebních firem
Štěpánka Dujková -
Fotografie a videa jako marketingový nástroj v cestovním ruchu
Nikola Knížová -
Média jako marketingový nástroj
Yana Tomaidu -
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Štěpán Kovařík -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Denisa Kortanová -
Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky
Dominika Spáčilová -
Instagram jako marketingový nástroj v podnikatelské činnosti
Kamila Serkebayeva