Pavel Haberzettl

Bakalářská práce

Průzkum trhu golfových balíčků a zvýhodněného green fee v České republice

Marketing research focused on golf packages and concessionary green fee in Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat stávající situaci na trhu golfových balíčků a produktů obsahujících levnější vstup na golfové hřiště. Dále se pokusit najít odpověď na otázku, proč někteří čeští golfisté tyto produkty nevyužívají ve spojitosti s ubytováním. V teoreticko-metodologické části popisuji především vlivy působící na spotřebitele během spotřebního chování, specifické vlastnosti služeb a historický …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse current situation on the market with golf packages and similar products, which contain cheaper price of entry to the golf course. Another goal is to find out why Czech golfers do not use this type of product together with accommodation. In theory-methodical part is a description of wide variety of influences affecting consumers during their shopping process, specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46218