Průzkum trhu golfových balíčků a zvýhodněného green fee v České republice – Pavel Haberzettl
Pavel Haberzettl
Bakalářská práce
Průzkum trhu golfových balíčků a zvýhodněného green fee v České republice
Marketing research focused on golf packages and concessionary green fee in Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat stávající situaci na trhu golfových balíčků a produktů obsahujících levnější vstup na golfové hřiště. Dále se pokusit najít odpověď na otázku, proč někteří čeští golfisté tyto produkty nevyužívají ve spojitosti s ubytováním. V teoreticko-metodologické části popisuji především vlivy působící na spotřebitele během spotřebního chování, specifické vlastnosti služeb a historický …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse current situation on the market with golf packages and similar products, which contain cheaper price of entry to the golf course. Another goal is to find out why Czech golfers do not use this type of product together with accommodation. In theory-methodical part is a description of wide variety of influences affecting consumers during their shopping process, specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46218
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
L’usage de la terminologie du golf dans les médias sportifs tchèques et français
Karolina Karásková -
Česká a francouzská terminologie golfu – srovnávací lingvistická analýza Terminologie du golf tchèque et française - analyse linguistique comparative
Karolina Karásková -
De derde golf van koffie in Nederland en Tsjechië
Markéta ZLÁMALOVÁ -
Hotely v golfových destinacích (zaměření na jednotlivé kraje v ČR, konkurenceschopnost)
Andrea Šulcová -
Golfová turistika a její propagace v České republice
Michaela Radošová -
Poptávka po golfu v České republice
Leoš Horna -
ÚROVEŇ PROFESIONALIZACE GOLFU V ČESKÉ REPUBLICE
Jakub ŠVANDERA -
Segmentace kosmetického trhu v České republice
Tomáš Ježek