Pavel Haberzettl

Bachelor's thesis

Průzkum trhu golfových balíčků a zvýhodněného green fee v České republice

Marketing research focused on golf packages and concessionary green fee in Czech Republic
Abstract:
Cílem této práce je zanalyzovat stávající situaci na trhu golfových balíčků a produktů obsahujících levnější vstup na golfové hřiště. Dále se pokusit najít odpověď na otázku, proč někteří čeští golfisté tyto produkty nevyužívají ve spojitosti s ubytováním. V teoreticko-metodologické části popisuji především vlivy působící na spotřebitele během spotřebního chování, specifické vlastnosti služeb a historický …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse current situation on the market with golf packages and similar products, which contain cheaper price of entry to the golf course. Another goal is to find out why Czech golfers do not use this type of product together with accommodation. In theory-methodical part is a description of wide variety of influences affecting consumers during their shopping process, specific …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46218