Dominika Pastoreková
Bachelor's thesis
Franchising ako metóda vstupu na trh
Franchising jako metoda vstupu na trh
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do tří kapitol. První popisuje teoretická východiska franchisingu. Ve druhé kapitole je teorie aplikována na franchisový koncept kaváren Segafredo Zanetti Espresso. Třetí část se soustřeďuje na srovnání franchisového konceptu Segafredo Zanetti Espresso s běžnou kavárnou Segafredo Zanetti.Abstract:
This bachelor thesis deals with franchising as a method of entry to the market. It is divided into three chapters. The first one describes the theoretical basis of franchising. In the second chapter, the theory of franchising is applied to the franchise concept Segafredo Zanetti Espresso café. The third section focuses on the comparison of franchise concept Segafredo Zanetti Espresso café with normal …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá franchisingom ako metódou vstupu na trh. Je rozdelená do troch kapitol. Prvá popisuje teoretické východiská franchisingu. V druhej kapitole je teória aplikovaná na franchisingový koncept kaviarní Segafredo Zanetti Espresso. Tretia časť sa sústreďuje na porovnanie franchisingového konceptu Segafredo Zanetti Espresso s bežnou kaviarňou Segafredo Zanetti.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59651
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: Vladimíra Filipová
- Reader: František Drozen
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59651
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komparace frachisingu v oblasti fastfoodů
Zuzana Nácalová