Funkční a interaktivní zdravotní gramotnost u osob s arteriální hypertenzí – Bc. Kateřina Šuláková
Bc. Kateřina Šuláková
Diplomová práce
Funkční a interaktivní zdravotní gramotnost u osob s arteriální hypertenzí
Functionale and interactive health literacy of people with arterial hypertension
Anotace:
Diplomová práce se zabývá funkční a interaktivní zdravotní gramotností dle Nutbeamova třístupňového modelu. V teoretické části jsou popsány možnosti osvojení si základních informací, předpoklady k navázání kvalitního a funkčního vztahu klienta a odborníka. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření orientované na dílčí složky zdravotní gramotnosti u hospitalizovaných osob s arteriální hypertenzí. …víceAbstract:
This thesis deals with functional and interactive health literacy according to the Nutbeam´s three-level model. Theoretical part describes options of acquisition of basal information and requirements to establish a good and functional relationship. The practical part contains a survey focused on subfolders of health literacy of inpatient persons with arterial hypertension. The survey is verifying knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkyl7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza interaktivních nástrojů zvyšování finanční gramotnosti
Anna-Marie Bergerová -
Zdravotní gramotnost v oblasti očkování proti onemocnění Covid-19
Eva Kohútová -
Zdravotní gramotnost dospělé populace
Hana Urubová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Proč nemáme stejnou funkční gramotnost?
Jan Glabazňa -
Health literacy and health related behaviour in the hospital workforce
Rico Sattler -
SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW ON INSTRUMENTS USED FOR MEASURING MENTAL HEALTH LITERACY FOR CHILDREN AND ADOLESCENTS
Sinem Eroğlu -
Vztah práva na informace a veřejného zájmu optikou „náhubkového zákona"
Petra Novotná