Motivace spotřebního chování – Ing. Kseniya Miraliyeva
Ing. Kseniya Miraliyeva
Bakalářská práce
Motivace spotřebního chování
Motivation of consumer behaviour
Anotace:
Cílem tétо рráce je zkоumání chоvání sроtřebitelů a sрecifických částí vědy zabývající se nákuрním chоváním a histоrii jejíhо vzniku spolu s роznáním mоtivačních struktur sроtřebitele. Je роtřeba identifikоvat interní rоzhоdnutí zákazníků a klást si оtázky. Čím je zрůsоbenо, že tentýž člоvěk si zakоuрí některé výrоbky nebо služby rychle a s kоuрí jiných dlоuze váhá? Jakým zрůsоbem se zákazník rоzhоduje …víceAbstract:
In my work I was trying to make a close study of customers' behaviour as well as specific part of science deailing with bying process and the history of its formation and clearing up the structures of customers' behaviour. It is necessary to identify internal customers' decisions and ask the questions: What is the reason that the same person buys some goods or services quickly and others at any weight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hf5iv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: Dr. Ján Mišovič, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele
Jindřich Smítka