Ing. Kseniya Miraliyeva

Bakalářská práce

Motivace spotřebního chování

Motivation of consumer behaviour
Anotace:
Cílem tétо рráce je zkоumání chоvání sроtřebitelů a sрecifických částí vědy zabývající se nákuрním chоváním a histоrii jejíhо vzniku spolu s роznáním mоtivačních struktur sроtřebitele. Je роtřeba identifikоvat interní rоzhоdnutí zákazníků a klást si оtázky. Čím je zрůsоbenо, že tentýž člоvěk si zakоuрí některé výrоbky nebо služby rychle a s kоuрí jiných dlоuze váhá? Jakým zрůsоbem se zákazník rоzhоduje …více
Abstract:
In my work I was trying to make a close study of customers' behaviour as well as specific part of science deailing with bying process and the history of its formation and clearing up the structures of customers' behaviour. It is necessary to identify internal customers' decisions and ask the questions: What is the reason that the same person buys some goods or services quickly and others at any weight …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: Dr. Ján Mišovič, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma