Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí – Lukáš Měchura
Lukáš Měchura
Bachelor's thesis
Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí
Social Marketing - Environmental Protection Campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce "Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí" se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou a neziskovými organizacemi. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o nestátní neziskové organizaci Greenpeace a jejích aktuálních sociálních kampaních. V této druhé části se nachází analýza komunikačních …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is "Social Marketing - Environmental Protection Campaigns". It deals with the social marketing, social advertising and non-profit organisations. The first part of the work defines these terms and provides a theoretical base to the second part, which is about non state non-profit organisation Greenpeace and its current social campaigns. The analysis of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MĚCHURA, Lukáš. \textit{Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/maa4ew/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Měchura, Lukáš. Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Faktory rozhodování o založení neziskové organizace pro pomoc handikepovaným
Michaela Šišková -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
Financování a management neziskové organizace
Henzlová Henzlová -
Hospodaření příspěvkové organizace poskytující sociální služby a její srovnání s charitou
Marek Novák -
Struktura středního lesa na lokalitě Za Lípou v Českém krasu se zaměřením na habrové polykormony
Michaela Voitová -
Struktura středního lesa na lokalitě Za Lípou v Českém krasu se zaměřením na dubové výstavky
Pavel Luxa -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská