Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí – Lukáš Měchura
Lukáš Měchura
Bakalářská práce
Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí
Social Marketing - Environmental Protection Campaigns
Anotace:
Tato bakalářská práce "Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí" se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou a neziskovými organizacemi. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o nestátní neziskové organizaci Greenpeace a jejích aktuálních sociálních kampaních. V této druhé části se nachází analýza komunikačních …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is "Social Marketing - Environmental Protection Campaigns". It deals with the social marketing, social advertising and non-profit organisations. The first part of the work defines these terms and provides a theoretical base to the second part, which is about non state non-profit organisation Greenpeace and its current social campaigns. The analysis of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Měchura, Lukáš. Sociální marketing - kampaně na ochranu životního prostředí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory rozhodování o založení neziskové organizace pro pomoc handikepovaným
Michaela Šišková -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
Financování a management neziskové organizace
Henzlová Henzlová -
Hospodaření příspěvkové organizace poskytující sociální služby a její srovnání s charitou
Marek Novák -
Struktura středního lesa na lokalitě Za Lípou v Českém krasu se zaměřením na habrové polykormony
Michaela Voitová -
Struktura středního lesa na lokalitě Za Lípou v Českém krasu se zaměřením na dubové výstavky
Pavel Luxa -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská