Budování ortofonické a ortoepické kompetence ve výuce češtiny jako cizího jazyka – Bc. Martina OPÁLKOVÁ
Bc. Martina OPÁLKOVÁ
Diplomová práce
Budování ortofonické a ortoepické kompetence ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Teaching the Orthophonic and Orthoepic Competence in Czech for Foreigners
Anotace:
Práce si klade za cíl analyzovat nejpoužívanější učebnice češtiny pro cizince a zhodnotit, jakým způsobem je v nich prezentována zvuková podoba češtiny. Analýza je zaměřena na způsob a hloubku prezentace české abecedy, hláskových skupin, slovního a větného přízvuku, změn hlásek v proudu řeči a množství a kvalitu poslechových cvičení. Učebnice jsou dále konfrontovány s požadavky Společného evropského …víceAbstract:
This thesis is concerned with the presentation of orthophony and orthoepy in Czech for foreign students at the level A1 according to the Common European Framework of Reference for Languages. The practical outcome of the theoretical research is a set of worksheets that focus on the individual sounds, sound groups, word stress and other phenomena which speakers of different linguistic origin find difficult …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Darina Hradilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OPÁLKOVÁ, Martina. Budování ortofonické a ortoepické kompetence ve výuce češtiny jako cizího jazyka. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva