The project of the business network expansion of internet operating company Worldhotel-link.com Limited in the field of tourism – Ekaterina BASAY
Ekaterina BASAY
Master's thesis
The project of the business network expansion of internet operating company Worldhotel-link.com Limited in the field of tourism
The project of the business network expansion of internet operating company Worldhotel-link.com Limited in the field of tourism
Abstract:
Hlavním cílem tohoto projektu je popsat a analyzovat marketingové strategie používané společností Worldhotel-link.com Limited a navrhnout takové marketingové strategie, které by vedly k efektivnímu rozšíření obchodní sítě. K dosažení těchto cílů popisuje nejprve teoretická část práce obecně používané obchodní strategie expanze společně s internetový-mi firmami působícími v oblasti cestovního ruchu …viacAbstract:
The main objective of this project is to describe and analyze the marketing strategies used by company Worldhotel-link.com Limited and to propose the marketing strategies for the Worldhotel-link.com Limited which may lead to efficient business network expansion. For this reason, the theoretical part describes the common strategies for business network ex-pansion for internet operating companies in …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
22655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BASAY, Ekaterina. \textit{The project of the business network expansion of internet operating company Worldhotel-link.com Limited in the field of tourism}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mah67d/.
Jak správně citovat práci
BASAY, Ekaterina. The project of the business network expansion of internet operating company Worldhotel-link.com Limited in the field of tourism. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická