Mariia Danylova

Bakalářská práce

Firemní kultury firem e-commerce

Corporate culture of e-commerce companies
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou firemní kultury firem působících v sektoru e-commerce. Hlavním cílem práce je identifikovat klíčové rozdíly ve vývoji kultury u tří organizací působících v oblasti B2C, B2B a C2C. Dále je také v práci stanoven dílčí cíl, kterým je navržení doporučení pro posílení firemní kultury. První část shrnuje teoretické poznatky zaměřené na zvolené téma. Metodou literární rešerše …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is corporate cultures of companies operating in the e-commerce sector. The main objective of the work is to identify key differences in the development of culture in three organizations operating in the field of B2C, B2B and C2C. In addition, a partial goal is also set in the work, which is to propose recommendations for strengthening the corporate culture. The first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Kastner, MBA
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku