Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol – Bc. Denisa JAROŠOVÁ
Bc. Denisa JAROŠOVÁ
Diplomová práce
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Digital competences in geography education: the perspective of secondary school teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou digitálních kompetencí a jejich rozvíjení v rámci výuky geografie na středních školách. Skládá se ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou ukotveny základní a potřebné informace k danému tématu. Praktická část diplomové práce je založena na praktickém výzkumu, který se uskutečňoval mezi učitelkami a učiteli geografie středních škol v rámci …víceAbstract:
The thesis deals with and explores the issue of digital competences and their development in the context of teaching of geography in secondary schools. It consists of two parts a theoretical and a practical part. The theoretical part contains the basic part and necessary information on the given topic. The practical part of the thesis is based on practical research that was carried out among secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jindřich Frajer, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAROŠOVÁ, Denisa. Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti učitelů předmětů Občanského a společenskovědního základu z distanční výuky roku 2020 a jejich reflexe
Vojtěch Jedlička -
Místa paměti příbramského školství: Období tzv. normalizace a transformace z perspektivy učitelek a učitelů
Barbora HŘÍDELOVÁ -
Rodiči vnímané genderové stereotypy v mateřské škole a postavení učitelky a učitele
Martina LORENCOVÁ -
Postava učitele a učitelky v české literatuře pro děti a mládež v příběhu s dětským hrdinou.
Tereza CHURAVÁ -
Environmentální geografie Evropy jako téma ve vyučování zeměpisu na středních školách
Andrea FIALKOVÁ -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Environmentální geografie Evropy jako téma ve vyučování zeměpisu na středních školách
Andrea FIALKOVÁ -
Geografie epidemií na příkladu cholery během 19. století v Chrudimském a Čáslavském kraji
Klára MAUEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva