Vedení obchodních týmů ve specifickém segmentu – Bc. Alžběta Filová
Bc. Alžběta Filová
Master's thesis
Vedení obchodních týmů ve specifickém segmentu
Leadership of business groups in specifically segment
Anotácia:
Filová, A. Vedení obchodních týmů ve specifickém segmentu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce je zaměřena na vedení obchodních týmů v přímém prodeji (B2C). Cílem práce je navržení efektivního řešení pro vedení obchodních týmů, které zajistí efektivní vzdělávání, komunikaci, plánování a vedení administrace. V první části diplomové práce je provedena literární rešerše …viacAbstract:
Filová, A. Leadership of business groups in specifically segment. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.This Diploma thesis is focused on the business groups in direct selling (B2C). The aim of the thesis is to propose effective solutions for leadership of business groups, which provide efficient education, communication, planning and administration. In the first part of diploma thesis is a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza -
Webová aplikace pro time-management on-line výuky
Vítězslav Vejnar -
Assessment of the Cost Calculation and Management Accounting in a Choosen Vietnamese Company
Thanh Viet Anh Cung -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
Maryna Medvedieva