Analýza marketingového mixu v Aquapalace Praha – Ivana Vojtechovská
Ivana Vojtechovská
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu v Aquapalace Praha
Analýza marketingového mixu v Aquapalace Praha
Anotace:
Hlavným účelom práce je charakterizovať marketingový mix akvaparku Aquapalace Praha, ktorými sú produkt, cena, distribúcia, komunikačný mix, ľudia, materiálne prostredie a procesy. Okrem toho táto bakalárska práca analyzuje marketingové prostredie tvoriace mikroprostredie a makroprostredie. Tieto faktory sú integrované v SWOT analýze, ktorá pomáha marketérom sústrediť sa na kľúčové problémy. Podľa …víceAbstract:
The primary purpose of this study is to characterize the marketing mix of the aquapark Aquapalace Prague, i.e. the product, price, distribution channel (place), marketing communication (promotion), people, physical evidence and processes. In addition, this bachelor thesis analyzes the marketing environment including micro-environment and macro-environment. All these factors are integrated in SWOT analysis …víceAbstract:
Hlavným účelom práce je charakterizovať marketingový mix akvaparku Aquapalace Praha, ktorými sú produkt, cena, distribúcia, komunikačný mix, ľudia, materiálne prostredie a procesy. Okrem toho táto bakalárska práca analyzuje marketingové prostredie tvoriace mikroprostredie a makroprostredie. Tieto faktory sú integrované v SWOT analýze, ktorá pomáha marketérom sústrediť sa na kľúčové problémy. Podľa …víceKlíčová slova
cena marketing v službách procesy ľudia komunikačný mix marketingový mix produkt distribúcia materiálne prostredie aquapark
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20466
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Leoš Vosol
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20466
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Zvládání stresu v domově pro osoby se zdravotním postižením očima pracovníků v sociálních službách
Lenka Netopilová -
Syndrom vyhoření u sociálních pracovníků v přímé péči v domově pro mentálně a zdravotně postižené, prevence.
Veronika Jeníčková -
Fyzická zátěž a její dopad na zdraví u pracovníků v přímoobslužné péči v sociálních službách.
Jaroslava ČAPOUNOVÁ VOLCOVÁ -
Mapování nabídek služeb v oblasti aplikovaných pohybových aktivit ve volném čase a sportu v Olomouci
Lukáš BIBR -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková