Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu – Ing. Petr Jelínek
Ing. Petr Jelínek
Bachelor's thesis
Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu
Possibilities of using social network in marketing communication of tourist destination
Abstract:
Práce se zaměřuje na otázku destinačního marketingu ve vazbě na sociální sítě. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociální síti Facebook a ostatních sociálních sítích. Je provedena analýza oficiální facebookové stránky destinace Východní Čechy, a to ze dvou úhlů pohledů. V praktické části je navržen systém zlepšení.Abstract:
The work focuses on the question of destination marketing in relation to the social network. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the analytic part, the analysis of official Facebook page of destination Eastern Bohemia is made. The analysis has two points of view. In the practical part is the system improvement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNEK, Petr. \textit{Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2014. Available from: https://theses.cz/id/mb72iq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jelínek, Petr. Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Facebook jako nástroj destinačního marketingu
Lucie Prečanová -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo -
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ