Partnerský přístup ve výchově v období mladšího školního věku z pohledu rodičů a vychovatelů – Lenka ŠEBESTOVÁ
Lenka ŠEBESTOVÁ
Bakalářská práce
Partnerský přístup ve výchově v období mladšího školního věku z pohledu rodičů a vychovatelů
A partnership approach in education in the younger school age from the perspective of parents and educators
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou období mladšího školního věku, výchovou ve školní družině a v rodině a dále vystihuje partnerským přístup. Empirická část obsahuje dotazníkové šetření, kde se komparují názory rodičů a vychovatelů na partnerský přístup ve výchově dětí v období mladšího školního věku.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the characteristics of the younger school age, education in the school group and in the family and continues to describe the partnership approach. The empirical part contains a questionnaire survey, which compares the views of parents and educators on the partnership approach in raising children at a younger school age.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEBESTOVÁ, Lenka. \textit{Partnerský přístup ve výchově v období mladšího školního věku z pohledu rodičů a vychovatelů}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/mb98yz/.
Jak správně citovat práci
ŠEBESTOVÁ, Lenka. Partnerský přístup ve výchově v období mladšího školního věku z pohledu rodičů a vychovatelů. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Možnost uplatnění respektujícího přístupu ve Středisku výchovné péče Svitavska Alfa
Ivana PRUDILOVÁ -
Uplatňování respektujícího přístupu k dětem ve školní družině
Tereza Hřibová -
Partnerský přístup ve výchově dětí v současné rodině
Marta Vlachynská -
Jako rovný s rovným: Reflexe zkušenosti absolventek kurzu Nevýchovy se zaváděním partnerského přístupu do výchovy
Michaela Kořenářová -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Vnímání fair play u dětí ve věku 12 - 15 let ve sportovních klubech v Ústí nad Labem
Jan SOUKUP -
Období normalizace a sametové revoluce v Československu ve Výchově k občanství
Eva Tomaštíková -
Možnosti zapojení metod dramatické výchovy ve výuce v 1. období ZŠ jako prostředku rozvoje osobnosti a sociálních dovedností
Jana Šedivá
Název
Vložil
Vloženo
Práva