Partnerský přístup ve výchově v období mladšího školního věku z pohledu rodičů a vychovatelů – Lenka ŠEBESTOVÁ
Lenka ŠEBESTOVÁ
Bachelor's thesis
Partnerský přístup ve výchově v období mladšího školního věku z pohledu rodičů a vychovatelů
A partnership approach in education in the younger school age from the perspective of parents and educators
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou období mladšího školního věku, výchovou ve školní družině a v rodině a dále vystihuje partnerským přístup. Empirická část obsahuje dotazníkové šetření, kde se komparují názory rodičů a vychovatelů na partnerský přístup ve výchově dětí v období mladšího školního věku.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the characteristics of the younger school age, education in the school group and in the family and continues to describe the partnership approach. The empirical part contains a questionnaire survey, which compares the views of parents and educators on the partnership approach in raising children at a younger school age.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBESTOVÁ, Lenka. \textit{Partnerský přístup ve výchově v období mladšího školního věku z pohledu rodičů a vychovatelů}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/mb98yz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEBESTOVÁ, Lenka. Partnerský přístup ve výchově v období mladšího školního věku z pohledu rodičů a vychovatelů. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy in After School Setting / Pedagogy in After School Setting
Theses on a related topic
-
Možnost uplatnění respektujícího přístupu ve Středisku výchovné péče Svitavska Alfa
Ivana PRUDILOVÁ -
Uplatňování respektujícího přístupu k dětem ve školní družině
Tereza Hřibová -
Partnerský přístup ve výchově dětí v současné rodině
Marta Vlachynská -
Jako rovný s rovným: Reflexe zkušenosti absolventek kurzu Nevýchovy se zaváděním partnerského přístupu do výchovy
Michaela Kořenářová -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Vnímání fair play u dětí ve věku 12 - 15 let ve sportovních klubech v Ústí nad Labem
Jan SOUKUP -
Období normalizace a sametové revoluce v Československu ve Výchově k občanství
Eva Tomaštíková -
Možnosti zapojení metod dramatické výchovy ve výuce v 1. období ZŠ jako prostředku rozvoje osobnosti a sociálních dovedností
Jana Šedivá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights