Projevy metakognitivních zkušeností u dětí předškolního věku – Bc. Lucie KRUPOVÁ
Bc. Lucie KRUPOVÁ
Master's thesis
Projevy metakognitivních zkušeností u dětí předškolního věku
The expressions of metacognitive experiences in pre-school children
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou metakognice dětí předškolního věku. Záměrem práce je zjistit, jak se současná metakognitivní zkušenost u dětí předškolního věku projevuje v oblasti osobní, úkolové a strategické, a to bez ohledu na jakoukoli systematickou výchovně-vzdělávací přípravu rozvíjející tyto zkušenosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vychází z teorií kognitivního vývoje …viacAbstract:
Master thesis deals with the metacognition problems of pre-school children. The aim of this work is to find out how the current metacognition experience of pre-school children is expressed in the personal, task and strategy area, regardless of any systematical educational preparation developing these experiences. The work is divided into two parts. The theoretical part is based on theories of cognitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
19254
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRUPOVÁ, Lucie. Projevy metakognitivních zkušeností u dětí předškolního věku. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání a řešení nežádoucího chování dětí předškolního věku učiteli
Daniela SIVÁŇOVÁ -
Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku
Tereza Kožušníková -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Řešení morálních dilemat dětmi předškolního věku
Markéta Alice PAČKOVÁ -
Agresivita dětí předškolního věku a její řešení
Iveta Imreová -
Hra a hračka v edukaci dítěte předškolního věku
Natálie HAVLÍKOVÁ -
Návrh konstrukčního řešení "hracího dětského nábytku" s možností aplikace do bytového i veřejného interiéru pro děti předškolního věku.
Klára Pekárková -
Diagnostika jazykových kompetencí u dítěte-cizince předškolního věku
Jitka Dohnalová