Bc. Adéla Kočová

Diplomová práce

Analýza podpory prodeje společnosti Staropramen

Analysis of sales promotion of company Staropramen
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou podpory prodeje ve vybrané společnosti na pivním trhu. Teoretická část práce stručně shrnuje pojmy marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, marketingová strategie, popisuje jednotlivé nástroje podpory prodeje a tvorbu efektivní kampaně. Praktická část představuje společnost Pivovary Staropramen, její klíčovou značku Staropramen a marketingovou …více
Abstract:
This thesis is deals with analysis of sales promotion in selected company of the beer market. The theoretical part is briefly summarizes the concepts of marketing communication, integrated marketing communication, marketing strategy, describes individual tools of sales promotion and creations of effective campaign. The practical part is represents Pivovary Staropramen company, its key brand Staropramen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní