Bc. Šárka Petrů

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu výrobku Kofola Original v České republice

Analysis of the communication mix product Kofola Original in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje analýzu komunikačního mixu výrobku Kofola Original v České republice a podává podrobný popis marketingového mixu společnosti a komunikačního mixu tohoto výrobku. Práce se dále zabývá ověřením dvou hypotéz formou dotazníkového šetření u vybraného vzorku spotřebitelů. První hypotéza ověřuje stav životního cyklu oblíbeného reklamního spotu společnosti na produkt Kofola Original …více
Abstract:
Bachelor thesis contains the analysis of the communication mix of article Kofola Original in the Czech Republic and provides a detailed description of the company's and this product's communication mix. This work is also dealing with the verification of two hypotheses in the form of a questionnaire survey by the chosen sample of consumers. The first hypothesis verifies the status lifecycle of favorite …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 2. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Waith

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku