Chování spotřebitele na online trhu s módou – Bc. Kateřina Peclová
Bc. Kateřina Peclová
Diplomová práce
Chování spotřebitele na online trhu s módou
Consumer behaviour on the online fashion market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dopadem pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nakupování oblečení online. Cílem práce je zanalyzovat chování spotřebitele na online trhu s módou, konkrétně oblečením, a identifikovat, jak pandemie ovlivnila fáze nákupního rozhodovacího procesu spotřebitele. Na základě toho navrhnout vhodnou propagační strategii pro podniky na tomto trhu. Naplnění cíle předchází analýza …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the impact of the Covid-19 pandemic on consumer behaviour when shopping for clothes online. The aim of the thesis is to analyse consumer behaviour on the online fashion market, specifically clothing market, and to identify how pandemic has affected stages of the consumer´s purchasing decision-making process. Based on this analysis, a promotional strategy for companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECLOVÁ, Kateřina. \textit{Chování spotřebitele na online trhu s~módou} [online]. Brno, 2022 [cit. 2023-06-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/mbwafv/. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The effect of the Covid-19 pandemic crisis on the Russian oil and gas sector
Seymur Babayev -
The vulnerable position of women with a non-western migration background: The influence of the COVID-19 pandemic
Eva van den Hazel -
Facing the Challenge of Student Motivation During the Covid-19 Pandemic
Iveta Neklapilová -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková