Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany – Julia Roedel
Julia Roedel
Master's thesis
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
n/a
Abstract:
This Master's thesis investigates the purchasing behavior of Generation Z in Bavaria in Germany, focusing on sustainability within the fashion industry. The research aims to understand the level of sustainability awareness among this demographic, the factors that influence their purchasing intentions and decisions, and their brand loyalty. To achieve this goal, both quantitative and qualitative research …viacKľúčové slová
n/a
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROEDEL, Julia. \textit{Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mc2qd5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93660
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Udržitelnost ve fast fashion: srovnání generací
Karolína Pavlíčková -
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Natálie Křepelková -
The impact of ESG reporting on the transparency and accountability of fast fashion supply chains
Anna Gluško