Julia Roedel

Master's thesis

Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany

n/a
Abstract:
This Master's thesis investigates the purchasing behavior of Generation Z in Bavaria in Germany, focusing on sustainability within the fashion industry. The research aims to understand the level of sustainability awareness among this demographic, the factors that influence their purchasing intentions and decisions, and their brand loyalty. To achieve this goal, both quantitative and qualitative research …viac
 

Kľúčové slová

n/a
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93660