Michaela Rojová

Diplomová práce

Preference studentů v cestovním ruchu - marketingová analýza

Marketing analysis of student´s consumer behaviour and preferences in travelling
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou preferencí a spotřebního chování vysokoškolských studentů v cestovním ruchu. Jejím cílem je na základě této analýzy připravit doporučení ideálního nastavení jednotlivých nástrojů marketingového mixu pro poskytovatele služeb cestovního ruchu. V rámci teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy používané v této práci a je provedena analýza dostupných dat a …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of consumer behaviour and preferences of university students concerning tourism. The aim of the thesis is to prepare set of recommendations of marketing mix tools setting which should help tourism service providers to market effectively to students. The theoretical part deals with the explanation of basic terms that are used in the thesis. Furthermore, it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2016
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Jana Valentová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48338