Pavel Hons

Bakalářská práce

Manipulativnost reklamních tiskovin

Manipulative Techniques of Advertising in Printed Papers
Anotace:
Tato práce se zabývá rozborem manipulativních technik užívaných v reklamních tiskovinách. Největší důraz je kladen na analýzu textových částí reklam, které jsou interpretovány ze stylistického hlediska. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části jsou: definice základních pojmů, se kterými se v práci operuje, představení reklamy jako specifického žánru, konstituovaného …více
Abstract:
This work deals with an analysis of manipulative practices used in the advertising printed forms. The largest stress is laied to the analysis of textual parts of advertisements which are interpreted from the stylistic point of view. The work is divided both on a theoretical and practical part. The contents of a theoretical part are: definition of basic terms with that there is manipulated in the work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jana Bartůňková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hons, Pavel. Manipulativnost reklamních tiskovin. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Historicko-literární studia

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.