Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro – Eva Zamrzlová
Eva Zamrzlová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro
Communication strategy of the Czech Olympic House in Rio de Janeiro
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Českého olympijského domu na XXXI. letních olympijských hrách v Rio de Janeiro, které se uskuteční v roce 2016. Východiskem pro zpracování strategie je velice úspěšný olympijský dům v Londýně, na jehož základě je provedena nutná diverzifikace pro projekt Českého olympijského domu v Brazílii. Zohledněny jsou především rozdíly v jednotlivých destinacích …viacAbstract:
The Master Thesis deals with the communication strategy of the Czech Olympic House in Rio de Janeiro during the XXXI. summer olympic games that will take place in 2016. The succesful Czech Olympic House in London is considered to be a groundwork for this strategy. There is a need to diversify, especialy because of the different characteristics of both destinations. The aim of this thesis is to find …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAMRZLOVÁ, Eva. \textit{Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro} [online].
Praha, 2012 [cit. 2021-01-18]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/mc5qgk/>.
Diplomová práca.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Milan Postler.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Oľga Čurpeková -
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Salome Baghaturia -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Communication Strategy of a Selected Company in A-Class Event Market
Ekaterina Sikorenko -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Communication strategy for miTeam platform with focus on the Czech sport market
Marek Vogl -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin