Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství – Bc. Václav PAVLEČKA
Bc. Václav PAVLEČKA
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství
Nástroje marketingu ve službách ochrany duševního vlastnictví
Marketing communications as a tool against computer piracy
Abstract:
Tato práce analyzuje softwarové pirátství a zkoumá působení marketingových nástrojů, určených k jeho potlačení v České republice. Bakalářská práce hodnotí kampaně aliance výrobců komerčního software BSA (Business Software Aliance) a jednoho z největších producentů počítačových programů na světě, společnosti Microsoft na českém trhu. Dále analyzuje vývoj míry počítačového pirátství v České republice …moreAbstract:
This thesis analyses marketing tools used to reduce the level of software piracy in Czech Republic. Author evaluated campaigns of BSA (Business Software Aliance) and one of the best known software producers {--} Microsoft Corporation. In this thesis is analyzed the trend of software piracy in Cezch Republic since 90`s not just in context of anti-piracy mar-keting. The research published in practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7481
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLEČKA, Václav. \textit{Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/mce3yx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLEČKA, Václav. Marketingové komunikace jako nástroj proti počítačovému pirátství. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2018
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.