Specifika arteterapeutické práce s dětmi mladšího školního věku s nařízenou ústavní výchovou (se zaměřením na psychickou deprivaci a syndrom CAN) – Lenka VÁVROVÁ
Lenka VÁVROVÁ
Bakalářská práce
Specifika arteterapeutické práce s dětmi mladšího školního věku s nařízenou ústavní výchovou (se zaměřením na psychickou deprivaci a syndrom CAN)
Specifics of the art therapeutical work with young children in the institutional education (with a focus on early deprivation and CAN syndrome)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je obeznámit čtenáře s problematikou arteterapie s dětmi trpícími syndromem CAN v prostředí dětského domova se školou. Děti trpící touto poruchou, kterou se zároveň zabývá teoretická část této práce, mají specifické problémy vycházející z deprivace a raného traumatu. V teoretické části autorka práce předestírá nezbytně nutnou teorii pro pochopení celého tématu týkajícího …víceAbstract:
The aim of these bachelor thesis is introducing to the reader the theme of art therapy with the children with syndrome CAN in the environment of children´s home. Children with the syndrome CAN have specific needs based on the deprivation and attachment disorder which is introduced in the empirical part of these theses. In the empirical part, the author of this theses is introducing the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Evžen Perout
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁVROVÁ, Lenka. \textit{Specifika arteterapeutické práce s dětmi mladšího školního věku s nařízenou ústavní výchovou (se zaměřením na psychickou deprivaci a syndrom CAN)}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/mcl8kw/.
Jak správně citovat práci
VÁVROVÁ, Lenka. Specifika arteterapeutické práce s dětmi mladšího školního věku s nařízenou ústavní výchovou (se zaměřením na psychickou deprivaci a syndrom CAN). Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Arteterapie
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní případová studie hodin výtvarné výchovy na ZŠ vedené aprobovaným a neaprobovaným pedagogem
Michaela Vávrová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Možnosti uplatnění absolventů vysokých uměleckých škol v kreativních průmyslech – případová studie absolventů Akademie výtvarných umění v Praze
Markéta Dušková -
Interface jako environment: případová studie multimediálního eventu Y:Possible Futures
Anna Chrtková -
Démonické náměty a jejich estetizace v umění: Giger a Beksinski – Případová studie
Katarína Blašková -
Případová studie zařazení ručních textilních technik v hodinách výtvarné výchovy na ZUŠ.
Denis Hác -
Případová studie práce s publikem v Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně
Katarína Pribylová -
Nová média v galerii. Případová studie Domu umění města Brna
Michaela Trňáková