Přímá volba prezidenta České republiky 2013. Analýza kampaní a výsledků voleb – Martin FENCL
Martin FENCL
Bakalářská práce
Přímá volba prezidenta České republiky 2013. Analýza kampaní a výsledků voleb
The direct presidential election in the Czech republic. Analysis of the election campaigns and the results
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu předvolebních kampaní dvou kandidátů na úřad prezidenta republiky Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga v letech 2012 a 2013. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické a analytické. Cílem práce je zařazení sledovaných kampaní v rámci typologie a kampaní. V první části práce jsou popsány jednotlivé teoretické modely volebních kampaní, které byly následně …víceAbstract:
This bachelor´s thesis main focus is on the analysis of the election campaigns of two candidates for the office of President of the Czech Republic - Milos Zeman and Karel Schwarzenberg - in 2012 and 2013. The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and analytical. The main goal of the thesis is to classify these campaigns to the typology and campaigns. The first part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Jurek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FENCL, Martin. Přímá volba prezidenta České republiky 2013. Analýza kampaní a výsledků voleb. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga 2013
Anna Kofroňová -
Analýza užití on-line nástrojů během prezidentské kampaně Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga
Miroslava Pavlíková -
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
Tomáš Kolder -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Pavlína Ella Ondrová